Garantie & klachten

Garantie

Indien u een aanvraag heeft m.b.t. de garantie, stuurt u dan a.u.b. een e-mail naar service@sofasupply.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer in het onderwerp van de e-mail en geef een duidelijke omschrijving van het defect eventueel voorzien van digitale foto's. Wij nemen uw bericht vervolgens in behandeling en zullen binnen zeer spoedige termijn een schriftelijke inhoudelijke reactie op uw e-mail versturen. Naast de voor sommige artikelen geldende standaard fabrieksgaranties, realiseren wij garantie afhandelingen met betrekking tot een aangekocht product door vervanging voor nieuwe artikelen, reparatie van artikelen dan wel terugbetalingen van het aankoopbedrag.

Klachten

SofaSupply biedt de beste kwaliteit tegen de meest scherpe prijzen aan. Heeft u desalniettmin onverwachts klachten over onze service of over uw aangekochte goederen, dan kunt u deze schrifttelijk per e-mail doorgeven via service@sofasupply.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer in het onderwerp van de e-mail en geef door middel van een duidelijke beschrijving en eventueel voorzien van digitale foto's aan waar uw aanvraag betrekking op heeft. Wij nemen uw bericht vervolgens in behandeling en zullen binnen zeer spoedige termijn een schriftelijke inhoudelijke reactie op uw e-mail versturen.